reklama

Sen

Clanok kez diakritiky...dufam, ze nevadi...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

chcel by som lezat na velkej luke... chcel by som vidiet jasne modre nebo a vrchy pohoria. .. chcel by som tam len lezat... nevsimat si, ako ma vsetko svrbi od travy... chcel by som v dialke pocut zvonce oviec..ako sa pasu na tej istej luke...ale dalej odo mna,, chcel by som mat so sebou fotak.. vsetko by som ti pofotil..a poslal ja by som tam zostal az do zapadu slnka... citil by som jemny chlad... ale nebola by mi zima sedel by som tam... a nic nerobil nepocul by som zvuk motorov..citil by som len cerstvy horsky vzduch otvoril by som prazdnu flasu..a priniesol by som ti z neho kusok.. vsade by boli chranene rastlinky... a ja by som tam sedel medzi nimi.. mozno by zacala aj poletovat dozreta pupavamozno vtedy by som sa citil lepsie.. keby som to prezil.. a prezival to kazdy den a videl by som, ako zacina padat prvy snech..a bol by biely... a bolo by ho vela.. bolo by ho tolko, ze by som zacal byt nahnevany, ze je ho vela.. ale nevadilo by mi to.. isiel domov.. do mojej drevenej chaty... nalozil do kozubu..zapalil...lezal v teplej posteli... ale citil by som, aka je chaldna cela miestnost.. potom by ma to cele omrzelo... cely zivot, ze som tam, kde som vzdy chcel byt.. ale som sam..

Ján Gergel

Ján Gergel

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nenávidím rasizmus, fašizmus, antiseminizmus. Každý iný, všetci rovní!! ĽUDIA PROTI RASIZMU ! http://www.tolerancia.sk/old/tolerancia.php?pg=main Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu