reklama

Ja

Chcel by som napísať niečo o sebe, nech viete, že som iný ako ma vnímate vy!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Na začiatok musím napísať, že mám rád žltú farbu, a niekoľko ľudí mi už aj povedalo, že sa mi to moc hodí. Som chalan, ktorý počúva SKA, punk no vlastne hudbu (niečo o hudbe nájdete aj v mojom článku "Chytilo to aj vás" ). Mám aj pár priateľov, ktorým dôverujem, verím im a môžem sa na nich spolahnúť. Moje druhé meno môže byť gambler, pretože na nete strávim dlhé chvíle. Jedlo je ako môj mladší brat, stále som s ním a nemôžem dopustiť, aby sa niekde zatúlal, lebo ho budem ešte potrebovať.

Plávanie? Moja nová droga, ktorú si musím dopriať minimálne 2 hodinky do týždňa. Je to úplne skvelý pocit, ponoriť sa do vody, vychutnávať si pohľad pod hladinou a zároveň premýšľať nad tým, čo som dobrého vykonal. Robím málo dobrých skutkov. Občas, keď niekto niečo potrebuje, som ochotný pomôcť, ale... 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Najazdil som už veľa kilometrov (autobusom). Stalo sa aj to, že som šiel z Nitry do Košíc niekoľko hodín v Košiciach som si dal na autobusovej stanici jeden hot-dog a opäť som cestoval niekoľko hodín domov. Každé ráno idem na autobusy do školy a poobede zo školy. Zhruba 40 kilometrov denne (tam+späť). Cez letné prázdniny chodievam do Čiech (do Prahy), tak to je 1000 kilometrov (tam+späť). Cez sa občas idem pozrieť na psie záprahy na Donovaly, len tam a späť. Cestovanie je dobrá vec (tam + späť) :D:D .

Každý pracovný deň ideme po škole do jedného podniku, dáme si čaj, zahráme futbal, porozprávame sa a smejeme sa. Myslím si, že občas dokážem človeka rozosmiať (veď kto by sa pri zaztretí mojej tváre nesmial?, čistý úlet "Všemocného").

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Moje chyby a nedostatky, ktoré si uvedomujem : Som tučný a veľa žeriem, (trochu sebakriticky), neverím si, som "straspytlik", hm.... uvažujem iracionálne a nereálne. 

Moje chyby a nedostatky, ktoré si neuvedomujem : (neuvedomujem si ich)

Píšte svoje názory, lebo ma to veľmi zaujíma.... SOM HROCH :)

Ján Gergel

Ján Gergel

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nenávidím rasizmus, fašizmus, antiseminizmus. Každý iný, všetci rovní!! ĽUDIA PROTI RASIZMU ! http://www.tolerancia.sk/old/tolerancia.php?pg=main Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu